8.12.2017

Karmalle kansainvälistä huomiota

MIPCOM eli The World’s Entertainment Content Market on maailman viihdeteollisuuden merkittävimpiä kauppapaikkoja. MIP-blogi julkaisi jutun alustoista, jotka ovat tulleet haastamaan perinteisen television. Artikkelissa esiteltiin Facebookin uusi Watch –videoportaali. Lisäksi mainittiin Facebookin omistama toinen alusta, Instagram, joka on yhtä lailla mukana haastamassa televisiota Netflixin, Amazon Primen ja YouTuben rinnalla. Karma esiteltiin esimerkkinä siitä, kuinka myös Instagramiin voidaan luoda käsikirjoitettua sisältöä.

Even though Facebook is currently focusing on Watch, another Facebook-owned platform is evolving as a content platform. Instagram is becoming more than a haven for the image-obsessed. A new drama series in Finland, for example, is shot solely with a phone and broadcasted live on Instagram stories. Karma (top photo) was commissioned by YLE, the Finnish National Broadcasting Company, and produced by Ryöväri.

 

Lue koko juttu tästä.