27.9.2018

Pientä säätöä ehdolla Native Advertising Awardsin voittajaksi

Ryövärin ja A-lehtien chatfiction-sarja Pientä säätöä on ehdolla Native Advertising Awardsin voittajaksi. Pientä säätöä on osa A-lehtien ja Mehiläisen kampanjaa, jonka tavoitteena oli tuoda nuorten terveysteemoja esille ja tehdä Mehiläisen palvelut helposti lähestyttävimmiksi. Demin Instagram-tilillä julkaistu WhatsApp-draama oli Suomessa ennen näkemätön menestys: sarja keräsi yli puoli miljoonaa näyttökertaa ja sarjan julkaisun aikana tilille tuli yli 7000 uutta seuraajaa. Ryöväri vastasi sarjan alkuperäisideasta, käsikirjoituksesta ja toteutuksesta.

Sarja on katsottavissa kokonaisuudessaan Demin YouTube-tilillä.

Pientä säätöä (eng. My Girlsss Squad) kilpailee Most Creative Native Advertising Campaign -kategoriassa ja on koko kilpailun ainoa suomalainen ehdokas.

Katso koko ehdokaslista täältä.