7.11.2018

Ryövärin Pientä säätöä chatfiction-sarja voitti kultaa kansainvälisessä mainoskilpailussa

Ryövärin ja A-lehtien luoma chatfiction-sarja Pientä säätöä on voittanut kultaa kansainvälisessä mainoskilpailussa Most Creative Native Advertising Campaign -kategoriassa. Yli puoli miljoonaa näyttökertaa saanut chatfiction-sarja oli Suomessa ensimmäinen laatuaan. Ryöväri vastasi sarjan alkuperäisideasta, käsikirjoituksesta ja toteutuksesta.  Sarja oli osa A-lehtien ja Mehiläisen monimediallista kampanjaa, jonka tavoitteena oli tuoda nuorten terveysteemoja esille ja tehdä Mehiläisen palvelut kohderyhmälle tutuiksi.

Native Advertising Awards -kilpailu palkitsee vuosittain maailman parasta natiivimainontaa. Kilpailuun ilmoitetaan töitä ympäri maailmaa ja kategorioita on yhteensä 33. Kilpailun järjestää Native Advertising Institute. Asiantuntijatuomaristo valitsee voittajat. Voittajat julkaistiin Berliinissä 6. marraskuuta.

Näe koko voittajalista täältä.